TOIMITUSEHDOT

1. Toimitusaika

Tuotteidemme toimitusaika on normaalisti 3–5 arkipäivää. Pyrimme aina mahdollisimman pikaiseen toimitukseen.

2. Toimitustavat

Postikulut kuuluvat tuotteiden hintaan. Tuotteet lähetetään joko kirjeellä tai Postin Smartpost-palvelulla riippuen tuotteen koosta. Jos haluat lähetyksesi Matkahuoltoon, mainitse siitä Lisätietoja-kentässä.

3. Maksutavat

Maksut Paytrailin kautta:

  • Pankkimaksut: Nordea, Osuuspankki, Danske Bank, Säästöpankki, Oma Säästöpankki, POP Pankki, Aktia, Handelsbanken, Ålandsbanken ja S-Pankki.
  • Korttimaksaminen: Visa, Visa Electron, Mastercard, American Express, Eurocard ja Diners Club
  • Mobiilimaksaminen: MobilePay

Maksupalveluntarjoaja

Maksunvälityspalvelun toteuttajana ja maksupalveluntarjoajana toimii Paytrail Oyj (2122839-7) yhteistyössä suomalaisten pankkien ja luottolaitosten kanssa. Paytrail Oyj näkyy maksun saajana tiliotteella tai korttilaskulla ja välittää maksun kauppiaalle. Paytrail Oyj:llä on maksulaitoksen toimilupa. Reklamaatiotapauksissa pyydämme ottamaan ensisijaisesti yhteyttä tuotteen toimittajaan.

Paytrail Oyj, Y-tunnus: 2122839-7

Innova 2

Lutakonaukio 7

40100 Jyväskylä

Puhelin: 0207 181830

www.paytrail.com

4. Palautusoikeus ja tuotevaihdot

Tuotteilla on täysi 14 vuorokauden palautusoikeus. Palautettavan tuotteen tulee olla käyttämätön ja muuttumaton sekä myyntipakkauksen ehjä. Myyntipakkaukseen ei saa kiinnittää osoitetarroja tai ylimääräisiä teippejä. Palautettava tuote tulee pakata erilliseen pakkaukseen.

Kuluttajalla on myös oikeus tutustua tavaraan samaan tapaan kuin myymälässä. Jos kuluttaja kuitenkin huolellisuusvelvoitteensa vastaisesti ottaa tavaran käyttöönsä, ei hän menetä peruuttamisoikeutta, mutta vastaa tavaran arvon alentumisesta. Jos tavara on tullut sen käyttämisen johdosta myyntikelvottomaksi, kuluttaja vastaa tavarasta koko sen arvolla.

Asiakkaalla on etämyynnissä kuluttajansuojalain mukainen peruutusoikeus.

Kuluttaja vastaa tavaroiden palauttamisesta johtuvista välittömistä kuluista, ellei kyseessä ole toimitusvirhe tai rikkinäinen tuote.

EMME LUNASTA POSTIENNAKKOLÄHETYKSIÄ
Palautuksesta tulee ilmoittaa ennakkoon sähköpostitse osoitteeseen
myynti(at)techat.fi tai puhelimitse numeroon 040 739 7596 (ma–pe 10–17)

Pyydämme palauttamaan tuotteet osoitteeseen:

Techat Oy
Yhdystie 74
62290 LAPUA

Virheelliset toimitukset tai vioittuneet tuotteet
Sama palautusoikeus koskee vioittuneita tuotteita tai jollain tapaa virheellistä toimitusta.
Toimituskuluja ei tällöin tarvitse maksaa.

Pyydämme ilmoituksessanne kuitenkin ilmoittamaan

  • palautuksen syyn (esim. palautus, vioittunut tai väärä tuote)
  • Tilaajan tunnistetiedot (nimi ja tilausnumero)
  • haluatteko vain palauttaa tuotteen ja saada rahat takaisin tilille vai toivotteko, että lähetämme vastaavan tuotteen vioittuneen tai väärän tuotteen tilalle (ja hyvitämme mahd. erotuksen)
  • tilinumeron IBAN-muodossa rahojen palauttamista varten.

5. Reklamaatiot

Kaikki tilaukseen tai toimitukseen liittyvät reklamaatiot on tehtävä seitsemän (7) vuorokauden kuluessa tilauksen vastaanottamisesta osoitteeseen: myynti(at)techat.fi tai soittamaan 040 739 7596 (ma–pe 10–17).

6. Tilauksen peruminen

Asiakas voi peruuttaa tilauksensa, mikäli toimitus ei ole tapahtunut kohtuullisessa ajassa. Tilauksen perumisesta tulee ilmoittaa osoitteeseen myynti(at)techat.fi tai soittamalla 040 739 7596 (ma–pe 10–17). Yleensä ilmoitamme asiakkaillemme sähköpostilla tai puhelimitse, mikäli toimitusaika eroaa normaalista.
Myös Techat Oy pidättää oikeuden tilauksen perumiseen ja palauttaa rahat asiakkaan tilille.

7. Yhteystiedot

Techat Oy
Yhdystie 74
62290 LAPUA
puh. 040 739 7596
sähköposti: myynti(at)techat.fi